نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

طراحی سایت اولین قدم در شروع بسیاری از کسب و کارهاست. استارتاپ ها به عنوان مفهومی قدیمی با واژه های نو ظهور بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. هر کسب و کاری را در ابتدای امر می توان یک استارتاپ نامید و این مفهوم لزوما با تکنولوژی های مدرن ترکیب نشده است. تعاریف مختلفی از استارتاپ وجود دارد همه آنها درست هستند و از جنبه های مختلفی به موضوع استارتاپ می پردازند. ولی موضوعاتی که در شروع یک کسب و کار باید به آنها دقت داشت شامل موضوعات گسترده با تخصص های گوناگون است. از زمان شروع استارتاپ گرفته ( بسیاری از استارتاپ ها به دلیل اینکه در زمان و مکان درست شروع به کار نکرده اند شکست می خورند) تا موضوعات فنی، روانشناسی، جامعه شناسی و ... در این مقاله ما قصد داریم در خصوص موضوعات فنی برای راه اندازی یک استارتاپ نرم افزاری صحبت کنیم. امروزه به دلیل رشد سریع وسایل ارتباطات جمعی و نفوذ زیاد اینترنت در جامعه و دسترسی افراد به این شبکه حرکت کسب و کار ها به سمت حوزه های نرم افزار و اپلیکیشن بسیار زیاد شده است. کسب و کار هایی که به صورت روزمره مشغول به کار بودند، تلاش می کنند تا ورود به حوزه اپلیکیشن ها، ساختار های کسب و کار خود را در فضای آنلاین ایجاد نمایند و از طریق فروش اینترنتی کالا و خدمات خود را ارائه نمایند. اپلیکیشن های طراحی شده برای این منظور سعی دارند روش های ساده ای برای ارائه خدمات به کاربران ایجاد نمایند. برای طراحی نرم افزار یا همان اپلیکیشن استارتاپ شما باید فرآیند های زیر را انجام دهید تا تیم نرم افزاری که قصد تولید نرم افزار را دارند با ساختار و شکل کلی آن آشنایی کامل داشته باشد.

1- نحوه ورود کاربران به اپلیکیشن را مشخص کنید. لیست اطلاعاتی که هر کاربر باید وارد کند را مشخص کنید. این لیست را طولانی نکنید فقط اطلاعات ضروری کاربر را دریافت نمایید و سایر اطلاعات را بصورت اختیاری در تکمیل پروفایل قرار دهید. نحوه ورود کاربر را مشخص کنید. مثلا ورود با نام کاربری و رمز عبور است یا ورود شماره همراه و دریافت پیامک کد ورود.

2- نحوه عملکرد اپلیکیشن را مشخص نمایید. کاملا مشخص نمایید که کاربران دریافت خدمات چه گام هایی را باید طی کند چه محتوا و فرم ها را باید ارسال کنند و روش انتخاب و ارسال آنها چگونه است. بعد از ثبت سفارش چه فرآیندی طی خواهد شد.

3- مدل کسب درآمد خود را مشخص کنید. مشخص نمایید که چگونه و از چه طریقی کسب درآمد خواهید کرد. خدمات شما با هزینه است یا رایگان.

4- بازا هدف خود را مشخص نمایید. طراحی نرم افزار بدون توجه به بازار هدف اشتباهی مهلک است و باید قبل از طراحی نرم افزار به بازار هدف توجه کافی کرد.

منبع:



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

طراحی وب سایت زیبا و کاربر پسند باعث رونق زیادی در کسب و کار شما می شود. طراحی پوسته سایت ربطی به امکانات و سیستم بک اند سایت ندارد و شما باید یک سایت زیبا با طراحی مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید. برای طراحی قالب زیبا و کاربر پسند استفاده از یک گرافیست برای طراحی عناصر و ترکیب رنگی نیاز است که این خود باعث می گردد هزینه طراحی شما بیشتر گردد. شرکت های طراحی وب برای رفع این مشکل اقدامات فراوانی را انجام داده اند و روش های گوناگونی را برای بهینه سازی شیوه های خود اجرا کرده اند. در این میان استفاده از قالب های طراحی شده آماده توانسته است کمک زیادی به حل این مشکل نماید. قالب های آماده در طراحی وب سایت باعث می گردد تا شما به سادگی طرح نهایی وب سایت خود را مشاهده کرده و برای بخش های مختلف آن تصمیم گیری نمایند.

ویژگی های استفاده از قالب آماده

1- هزینه کمتر طراحی وب سایت: انتخاب قالب آماده شما هزینه کمتری بابت گرافیست و تبدیل گرافیک طراحی شده به html پرداخت خواهید کرد. زیرا این هزینه بین کاربران این قالب تقسیم شده است.

2- مشاهده طرح نهایی: شما با انتخاب قالب آماده طرح نهایی وب سایت را در همان ابتدای کار مشاهده می نمایید.

3- تمرکز در محتوا: با انتخاب قالب حجم زیادی از گزینه ها ریز گرافیکی و بصری از دغدغه شما خارج شده و فرصت بیشتری برای تمرکز بر محتوا خواهید داشت.

4-تنوع در انتخاب: شرکت های طراحی وب سایت تنوع زیادی در طرح و رنگ قالب های آماده ایجاد می کنند تا پاسخگوی سلیقه های مختلف مشتریان باشند. با انتخاب قالب آماده شما ایده های گرافیکی زیادی را مشاهده خواهید کرد که نتیجه تفکر و سلیقه افراد مختلف است.

منبع:



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()