نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

طراحی صفحه ورود طراحی وب سایت باید به راحتی قابل درک باشد و نیازی به تفکر از جانب کاربر طراحی وب سایت نداشته باشد. در اینجا 20 مورد برای الهام بخشیدن به طراحی وب سایت بعدی شما آورده شده است به دنبال مقاله ما در مورد فرم های ثبت نام عالی، ما نگاهی دقیق تر به فرم های طراحی وب سایت ورود الهام بخش داریم که دارای UX طراحی وب سایت عالی هستند و ثبت نام را به صورت ساده انجام می دهند. وقتی صحبت از طراحی وب سایت صفحه ورود به سیستم خوب به میان می آید، می خواهید دسترسی کاربران طراحی وب سایت خود را تا حد امکان به محصول یا خدمات شما آسان کنید. یک مانع بسیار زیاد است و کاربران طراحی وب سایت خود را ناامید خواهید کرد. برای جلوگیری از ناامیدی، در اینجا 20 طراحی صفحه ورود طراحی وب سایت به سیستم وجود دارد که ما آنها را دوست داریم. از آنها به عنوان الهام بخش برای زمانی که نمونه اولیه خود را تولید می کنید استفاده کنید! نکته جالب و غیرعادی در مورد این صفحه ورود طراحی وب سایت این است که در دو قسمت است. ایمیل خود را وارد می‌ کنید، سپس دکمه بعدی را بزنید تا به صفحه طراحی وب سایت ‌ای بروید تا رمز عبور خود را تغییر دهید. ما نمی دانیم که چرا PayPal فرآیند ورود به سیستم خود را به این شکل شکسته است، به خصوص که بیشتر از حد معمول طول می کشد. لینکدین صفحه ورود لینکدین طراحی ساده ای دارد - هیچ تصویر پس زمینه طراحی وب سایت یا انیمیشنی پیدا نخواهید کرد. نکته این است که لازم نیست صفحه ورود طراحی وب سایت در نهایت جالب باشد. این وسیله ای ساده برای رسیدن به هدف است که صفحه ای عالی برای طراحی وب سایت بدون حواس پرتی ایجاد می کند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

پس زمینه طراحی وب سایت می تواند ابزار قدرتمندی در ایجاد یک تجربه باشد. اما چه نوع تجربه ای را می توانید منتقل کنید و چگونه؟ بخوانید تا متوجه شوید. پس زمینه طراحی وب سایت شما بخش بزرگی از تجربه کاربر طراحی وب سایت است. می تواند طراحی وب سایت شما را ارتقا دهد، احساسات و داستان ها را منتقل کند و ارزش زیادی به آن بیافزاید. این بخش مهمی از طراحی UX طراحی وب سایت شما است. وقتی صحبت از پس‌ زمینه طراحی وب سایتشان می‌شود، طراحان طراحی وب سایت جاده ‌های مختلفی می ‌توانند از آن استفاده کنند. از گرادیان های رنگی دلپذیر، تصاویر منحصر به فرد و تعاملی یا ویدیوهایی که یک تصویر را ترسیم می کنند تا یک تصویر واحد که کل صفحه طراحی وب سایت را اشغال می کند. هر یک از این جاده ها به مجموعه ای از مزایای متفاوت برای کاربران طراحی وب سایت و طراحان طراحی وب سایت منجر می شود. اما کدام یک برای شما مناسب است؟ در این پست، ما شما را در طراحی پس ‌زمینه طراحی وب سایت با ابزار نمونه ‌سازی طراحی وب سایت خود راهنمایی می ‌کنیم که شخصیت برند شما را نشان می ‌دهد و چگونه می ‌توانید با استفاده از پس‌ زمینه طراحی وب سایت به‌ عنوان ابزار، نقاط قوت خود را بازی کنید. بیایید درست شیرجه بزنیم! فهرست مطالب مفاهیم اولیه برای پس زمینه طراحی وب سایت دستورالعمل برای انواع مختلف پس زمینه طراحی وب سایت پاسخگویی و قابلیت استفاده در پس زمینه طراحی وب سایت 25 بهترین نمونه از پس زمینه طراحی وب سایت مکان هایی برای یافتن پس زمینه مناسب برای طراحی وب سایت ها

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

آیا طراحی وب سایت شما از رتبه بالایی در گوگل برخوردار است؟ این چیزی است که یک دستاورد بزرگ است و می توانید بدانید که کاربران آنلاین می توانند شما را پیدا کنند. این می تواند اطمینان حاصل کند که شما یک جریان ثابت از ترافیک بازدید کننده از طراحی وب سایت خود دارید و اگر یک تجارت هستید، می توانید فروش منظمی برای محصولات یا خدمات خود از طریق طراحی وب سایت داشته باشید. اما، یک اشتباه وجود دارد که بسیاری از افراد در مورد طراحی وب سایت خود مرتکب می شوند. آنها استراتژی سئوی طراحی وب سایت خود را آرام می کنند و از خود راضی می شوند. به عبارت دیگر، آنها فکر می کنند که کار سخت انجام شده است زیرا طراحی وب سایت آنها رتبه خوبی در گوگل دارد. خوب، وقت آن است که برخی از حقایق خانگی را بیان کنیم. فقط به این دلیل که طراحی وب سایت شما در حال حاضر رتبه خوبی دارد، به این معنی نیست که بعداً از همین موقعیت لذت خواهد برد. در واقع، اگر در مورد سئو پای خود را از روی گاز برداشته باشید، این چیزی است که بعداً دوباره شما را گاز می گیرد. فاکتورهای رتبه بندی زیادی برای طراحی وب سایت ها وجود دارد. با این حال، یکی از موارد مهم در حال حاضر لینک بیلدینگ است. به طور خاص، استفاده از خدمات لینک سازی برای طراحی وب سایت ها رایج شده است. بیایید بحث کنیم که چرا این نوع خدمات می تواند برای طراحی وب سایتی که می خواهد رتبه بالای گوگل خود را حفظ کند بسیار مفید باشد. خدمات لینک بیلدینگ در طراحی وب سایت چیست؟ اول از همه، بیایید سریعاً به این موضوع بپردازیم که خدمات پیوند بیلدینگ چیست، اگر قبلاً نام آنها را نشنیده اید. اساسا، یک شرکت قرار است خدماتی را ارائه دهد که در آن پیوندهایی را برای طراحی وب سایت های شما ایجاد می کند. به عبارت دیگر، آنها از لینک بیلدینگ برای شما مراقبت می کنند و و طراحی وب سایت های مناسبی را برای قرار دادن لینک ها پیدا می کنند. به این ترتیب، می توانید پروفایل بک لینک خود را بهبود بخشید و این می تواند به رتبه بندی گوگل شما کمک کند. طراحی وب سایت های زیادی وجود دارند که به شما ایده بهتری از آنچه می توانید در هنگام انتخاب این خدمات داشته باشید، می دهند. اگر قبلاً از خدمات پیوند بیلدینگ استفاده نکرده‌اید، این می‌تواند به شما آرامش دهد زیرا می‌دانید چگونه کار می‌کنند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

اگر شما یک بازاریاب هستید که می‌ خواهید از تعداد بی‌ سابقه جستجوهایی که هر روز در Google انجام می‌شود سرمایه‌ گذاری کنید و به طور همزمان آگاهی لازم برای افزایش بازگشت سرمایه خود را ایجاد کنید، دیگر زمانی مانند زمان حال برای شروع استفاده ا قدرت از تبلیغات گوگل وجود ندارد. ابزارها و روش های بازاریابی بسیار زیادی وجود دارد، بنابراین گاهی اوقات تشخیص اینکه کدام یک برای شما و کسب و کار شما مناسب است دشوار است – اما، با کمک یک متخصص ماهر تبلیغات گوگل و یک چک لیست عمیق، می توانید هنگام استفاده از Google Ads اشتباه نمی کنید. Google Ads پلت فرم بازاریابی آنلاین گوگل است که به شما کمک می کند تبلیغات آنلاین ایجاد کنید تا به مخاطبانی که به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید علاقه مند شوند دسترسی پیدا کنید. این پلتفرم بر روی مدل پرداخت به ازای کلیک (PPC) اجرا می ‌شود، به این معنی که هر بار که بازدیدکننده روی تبلیغ شما کلیک می ‌کند، باید هزینه پرداخت کنید. بنابراین، چه برای یک شرکت گوگل ادز کار می کنید یا یک آژانس PPC، در اینجا یک راهنمای ساده در مورد همه چیزهایی که باید در مورد نحوه «انجام» تبلیغات گوگل بدانید، آورده شده است. مراحل «انجام» تبلیغات گوگل تعدادی از اصطلاحات و عبارات کلیدی را بیاموزید چه در حال تحقیق در مورد اینکه آیا Google Ads برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر، یا در حال آماده شدن برای راه اندازی اولین کمپین خود هستید، مهم است که با برخی از اصطلاحات و عبارات کلیدی آشنا شوید. این شامل: کلمات کلیدی – کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که افراد به طور منظم در گوگل تایپ می کنند و سپس تبلیغ شما را در دستگاه هایشان نمایش می دهند. هنگامی که شما یا تیم مدیریت PPC مورد اعتمادتان هر کمپین تبلیغاتی گوگل را راه اندازی می کنید، باید فهرستی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید که فکر می کنید افراد زمانی که می خواهند محصول یا خدمات شما را پیدا کنند، ممکن است آن ها را جستجو کنند. مناقصه – مناقصه یک پیشنهاد ارزش پولی نیست، بلکه حداکثر مبلغی است که می‌ خواهید وقتی کسی روی تبلیغ شما کلیک می‌ کند خرج کنید. مهم است که این رقم را درست یا حداقل به چیزی که می خواهید خرج کنید نزدیک کنید. CPC هزینه به ازای هر کلیک- برخلاف پیشنهاد، CPC مبلغ واقعی است که وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند پرداخت می کنید. پیشنهاد شما صرفاً محدوده ای است که ممکن است CPC شما در آن قرار گیرد. بنابراین، اگر بتوانید برخی از این عبارات و عبارات کلیدی را به خوبی درک کنید، تبلیغات گوگل شما مطمئناً می تواند در بازار رقابتی موتور جستجوی گوگل موفق شود.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

دیجیتال مارکتینگ یک انتخاب شغلی فوق العاده پس از ترک دانشگاه است. مهارت ‌ها و ویژگی‌ هایی که در طول دوره کارشناسی ایجاد می ‌کنید می‌ت وانند در دنیای بازاریابی دیجیتال ارزشمند باشند. ارتباطات کتبی و شفاهی، تحقیق مستقل، مدیریت زمان و مهارت های کار تیمی، همه مهارت های مهمی هستند که کارفرمایان هنگام استخدام برای نقش های پایه و برنامه های فارغ التحصیل به دنبال آن هستند. بنابراین، اگر به تازگی فارغ التحصیل شده اید یا به زودی به دنبال شروع حرفه ای در بازاریابی دیجیتال هستید، بسیار مهم است که بتوانید با اطمینان تمام این مهارت های کلیدی و تمایل به یادگیری را نشان دهید. این مقاله نکات مهمی را ارائه می ‌کند که بعد از اتمام دانشگاه، بدون داشتن تجربه رسمی در بازاریابی دیجیتال، پا را به در می ‌آورید. نکات مهم برای کمک به شما در شروع حرفه ای در بازاریابی دیجیتال با یافتن منابع اطلاعاتی آنلاین، دانش خود را گسترش دهید اولین نقطه تماس شما باید شروع یادگیری اصول اولیه باشد. درک دقیقی از بازاریابی دیجیتال و اجزای مختلف آن به دست آورید. با اختصاص زمان به یادگیری، نه تنها می توانید نسبت به دانش و مهارت های بازاریابی دیجیتال خود احساس اطمینان کنید، بلکه می توانید با اثبات اینکه مشتاق یادگیری هستید، کارفرمایان را تحت تأثیر قرار دهید. راب شروود، مدیر بازرگانی آژانس بازاریابی دیجیتال Repeat Digital مستقر در ناتینگهام‌ شایر، بیان کرده است که در هنگام استخدام برای یک نقش سطح پایه برای او چقدر مهم است که نامزد علاقه شدیدی به این صنعت نشان داده باشد: من همیشه تحت تاثیر نامزدهایی قرار می ‌گیرم که تجربه مستقیمی ندارند، اما برای تکمیل گواهی ‌های مربوطه که دانش بنیادی را ایجاد می ‌کنند، وقت گذاشته ‌اند. گاراژ دیجیتال گوگل، به ویژه، کار بسیار خوبی در ارائه آموزش رایگان و با کیفیت بالا انجام می دهد. مدیر عامل Repeat Digital، Olly Fisher، موافق است که نامزدها باید قبل از درخواست برای نقش‌های سطح پایه، دانش قبلی از بازاریابی دیجیتال داشته باشند، حتی بدون مدرک مرتبط: با وجود اطلاعات بسیار زیادی در مورد بازاریابی دیجیتال، از جمله دوره‌ های آنلاین و گواهینامه ‌های بی‌ شماری رایگان، هیچ بهانه‌ ای برای افرادی که علاقه ‌مند به حرفه دیجیتال هستند، وجود ندارد که قبل از شروع درخواست برای موقعیت‌ های شغلی، درک لازم را نداشته باشند. به دلیل ماهیت محض موضوع، منابع زیادی به صورت آنلاین در دسترس شماست تا بتوانید نحوه استفاده از نرم افزارها و ابزارهای مختلف بازاریابی دیجیتال را شروع کنید.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

این یک ضرب المثل قدیمی در دنیای تجارت است که "مشتری پادشاه است". خدمات خوب به مشتریان، سنگ بنای افزایش و حفظ سودآوری در نظر گرفته می ‌شود - و اینجاست که تیم خدمات مشتری منتخب شما وارد می‌ شود. یک تیم خدمات مشتری خوب می ‌تواند شهرت شرکت شما را بالا ببرد، مشتریان را جذب و حفظ کند و به گسترش نگرش مثبت در مورد کمک کند. نام تجاری شما خدمات خوب به مشتریان، مشتریان را تشویق می ‌کند تا بازگردند و تجارت بیشتری با شما انجام دهند و به ایجاد پایگاهی وفادار برای رشد شرکت شما کمک می‌کند. همچنین برای حفظ کارمندان خوب است - کارمندانی که می بینند شرکت آنها روی رفتار خوب با مشتریان و ایجاد احساس ارزشمندی در آنها متمرکز است، آنها به احتمال زیاد در شرکت باقی می مانند و ارزش های آن را به اشتراک می گذارند. اما ارائه خدمات خوب و عالی به مشتریان بیش از داشتن نمایندگانی با نگرش مثبت و سیاست بازگشت بدون دردسر است (اگرچه این موارد هنوز مهم هستند). اگر می‌ خواهید خدمات مشتری خود را به سطح بالاتری ببرید، به یک استراتژی جامع و کامل نیاز دارید. در حالت ایده آل، استراتژی خدمات مشتری شما باید با استراتژی بازاریابی شما مطابقت داشته باشد تا از هر دو نهایت استفاده را ببرید. چرا به یک استراتژی جامع خدمات مشتری نیاز دارید؟ چند دلیل وجود دارد: اول، هزینه بالای جذب مشتریان جدید را در مقایسه با هزینه حفظ آنها در نظر بگیرید. اکثر مشتریان تجارت با یک شرکت را متوقف می‌کنند، زیرا احساس می ‌کنند با آن شرکت بد رفتار می ‌شود – و در مورد آن به دیگران خواهند گفت. در عصر رسانه های اجتماعی و پست های ویروسی، این می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. و مشتریان جدید 5 تا 10 برابر هزینه به دست آوردن هزینه دارند، همانطور که مشتریان وفادار هزینه حفظ می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف همیشه باید این باشد که مشتریان احساس ارزشمندی کنند. مشتریان باارزش مدام برمی گردند، و ممکن است علیرغم پیشنهادات بهتر رقبا، این کار را انجام دهند. به این موضوع فکر کنید: ارجاع یک مشتری وفادار برای شما هیچ هزینه ای ندارد. لازم نیست در بودجه برای آن جا خالی کنید. یک مشتری وفادار و خوشحال به دیگران می گوید که چگونه احساس ارزشمندی و قدردانی کرده اند و اساساً سفیران شما خواهند شد و به شما تبلیغات رایگان می دهند. استراتژی خدمات مشتری شما باید با این هدف بسیار خاص در ذهن شروع شود - ایجاد مشتریان وفادارتر و حفظ مشتریانی که دارید. یکی دیگر از دلایل عالی برای داشتن یک استراتژی جامع خدمات مشتری: ایجاد هماهنگی و هم افزایی در کسب و کار شما. وقتی یک استراتژی مدون، توضیح و درک می شود، همه می دانند که در کجا قرار دارند. نقش های کارمند به وضوح تعریف شده است، و فرآیندی وجود دارد که کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که روابط مشتری به خوبی پیش می رود و مسائل به موقع حل می شوند. 

ادامه مطلب«



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

آیا نمی دانید منوهای کشویی عالی چه شکلی هستند؟ این فهرست از نمونه‌های کشویی عالی را از طراحی وب سایت بررسی کنید و برای احساس الهام گرفتن آماده شوید! منوهای کشویی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. می توانید آنها را در منوهای ناوبری بزرگ و پر زرق و برق یا در اشکال کوچک و ساده پیدا کنید. بنابراین ویژگی‌های مشترکی که در نمونه‌های منوی کشویی خوب به اشتراک گذاشته می‌شوند چیست؟ ما این لیست از برخی از طراحان طراحی وب سایت را گردآوری کرده‌ ایم که منوهای کشویی خود را به درستی دریافت کرده‌اند، از استفاده هوشمندانه از فضای خالی گرفته تا تعاملاتی که هدفشان بهبود قابلیت استفاده است. ما می دانیم که گاهی اوقات، شروع با یک طراحی وب سایت جدید می تواند سخت ترین مرحله در کل فرآیند نمونه سازی در طراحی وب سایت باشد. امیدواریم این لیست خلاقیت شما را برای شروع فرآیند خلقت خود به ارمغان بیاورد! و بنابراین، بهتر است ابزار نمونه سازی در طراحی وب سایت مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشید - برای زمانی که الهام گرفته می شود نمونه هایی از منوی کشویی طراحی وب سایت برای الهام گرفتن از شما 1.طراحی وب سایت Justinmind طراحی وب سایت Justinmind همه چیز در مورد تعاملات کوتاه اما معنی دار، ناوبری آسان و تضاد رنگ زیبا است. نوار پیمایش افقی از منوهای کشویی به منظور سازماندهی پیوندها در دسته ها و رساندن کاربران به جایی که باید بروند استفاده می کند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

دکمه ها جزء اساسی هر طراحی UX طراحی وب سایت هستند و به این ترتیب، شایسته برنامه ریزی مناسب هستند. برای طراحی کامل دکمه، این قوانین اساسی را بررسی کنید. دکمه در طراحی وب سایت یک عنصر اساسی رابط کاربری است که به شدت بر طراحی وب سایت تعامل شما تأثیر می گذارد. دکمه ها در طراحی وب سایت این قدرت را دارند که کاربران را مجبور به تبدیل، انجام یک عمل کنند. دکمه ها در طراحی وب سایت واسطه ای بین کاربر و محصول هستند و وظیفه دارند مکالمه بین فرد و دستگاه را ادامه دهند. اما چگونه می توانید مطمئن شوید که طراحی دکمه در طراحی وب سایت شما امکان استفاده عالی را فراهم می کند و در عین حال امواج خلاقانه ای را در صفحه نمایش کاربران ایجاد می کند؟ همه چیز در مورد توجه به جزئیات در هنگام استفاده از ابزار نمونه سازی مورد علاقه خود است. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه بازی طراحی دکمه در طراحی وب سایت خود را ارتقا دهید. فهرست مطالب قوانین اساسی طراحی دکمه در طراحی وب سایت طراحی دکمه موبایل در اپلیکیشن های اندروید و iOS تست طراحی دکمه طراحی وب سایت شما کیت های رابط کاربری که می توانند طراحی دکمه های طراحی وب سایت شما را به سطح بالاتری ببرند قوانین اساسی طراحی دکمه در طراحی وب سایت همه چیز در زندگی دارای چند قانون اساسی است که باید آنها را در نظر گرفت. طراحی دکمه ‌ها در طراحی وب سایت از این نظر معمولی است که به نظر می‌رسد نسبتاً آسان است، اما با عوامل به ظاهر کوچک بسیاری همراه است که طراح باید در نظر بگیرد. اینها دستورالعمل هایی هستند که باید در طراحی UX در طراحی وب سایت بعدی خود دنبال کنید. 1. آن را قابل کلیک به نظر برسانید

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت چیست؟ آیا ارزش زمان و سرمایه گذاری را دارد؟ با این مثال ها متوجه شوید! ما می توانیم اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت را به یونان باستان ردیابی کنیم. یا حداقل کلمه "پارالاکس". در یونانی، "Parallaxis" به معنای "تغییر" است و این ستون فقرات اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت است. اما تغییر چه چیزی؟ در فیزیک، اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت به این اشاره دارد که چگونه موقعیت اجسامی که به آنها نگاه می کنید، با توجه به موقعیتی که شما، ناظر، در آن هستید، موقعیت آنها را تغییر می دهد. برای مثال در زندگی واقعی، تصور کنید که در حومه شهر رانندگی می کنید – نه، آرامش بیشتری دارید – شما یک مسافر هستید، عقب نشسته اید و به نرده های کنار جاده خیره می شوید که با سرعت رعد و برق از کنار جاده می گذرد. چند مزرعه دورتر، در افق، متوجه جنگلی می شوید. موقعیت جنگل کندتر از حصار که به ماشین نزدیکتر است تغییر می کند. این اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت در زندگی واقعی است! در این پست، ما به اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت در عمل در در طراحی وب سایت به عنوان یک ویژگی اسکرول و همچنین برخی از بهترین شیوه ها و چند نمونه رادیکال نگاه خواهیم کرد. هرگز فراموش نکنید که می توانید محصولات اختلاف منظر در طراحی وب سایت باورنکردنی خود را با ابزار نمونه سازی Justinmind نمونه سازی کنید. لذت بردن! چگونه پیمایش اختلاف منظر در طراحی وب سایت کار می کند؟ این فقط زمان بود که انسانها با استفاده از پس ‌زمینه ایستا و عناصر متحرک پیش‌زمینه برای ایجاد یک افکت سه‌بعدی جعلی در طراحی وب سایت ، شروع به تقلید دیجیتالی اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت با بازی‌هایی مانند Super Mario Bros کنند. 

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

تئوری پشت مدیریت نیازمندی ها چیست؟ چه مستنداتی باید نگران باشیم؟ برای کشف دنیای مدیریت نیازمندی ها برای پروژه های طراحی وب سایت ، ادامه مطلب را بخوانید. الزامات محصول می تواند یک موضوع نسبتاً ترسناک برای تازه کارها باشد. به هر حال، این موضوع به طراحی وب سایت و همچنین تجارت و مهندسی می پردازد. مدیریت نیازمندی های یک پروژه طراحی وب سایت مستلزم کار سخت، نمونه سازی و آزمایش زیاد و همچنین جلسات طولانی تیم است. اما مدیریت الزامات در هر پروژه طراحی وب سایت به چه معناست؟ این تئوری می گوید "همه چیز را بنویس و از آنجا برو". اما در عمل به چه معناست؟ نقش عقب مانده نیازمندی ها یا یک داستان قدیمی خوب کاربر در جبهه مدیریت نیازمندی های طراحی وب سایت چیست؟ ما نگاهی دقیق‌تر به چهره‌ ای که اغلب اشتباه گرفته می‌شود از طراحی UX طراحی وب سایت ، گذراندن مراحل اولیه جمع‌ آوری داده‌ها و رفتن به روش‌های جایگزین در فرآیند کلاسیک مدیریت نیازمندی‌های طراحی وب سایت خواهیم داشت. شیرجه بزنیم فهرست مطالب مدیریت نیازمندی های طراحی وب سایت چیست؟ فرآیند مدیریت نیازمندی های طراحی وب سایت مستندات مدیریت نیازمندی های طراحی وب سایت مدیریت نیازمندی های طراحی وب سایت چابک

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

آموزش طراحی وب سایت راهی عالی برای یادگیری در خانه است. این آموزش های برتر را بررسی کنید و افق های خود را گسترش دهید! یادگیری طراحی وب سایت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. مجموعه‌ ای از کتاب ‌ها و محتوای رایگان موجود در اینترنت وجود دارد، اما مطالعه بدون راهنمایی یک سفر طولانی است. راهنمایی که به شما اشاره می کند که چه چیزی را باید مطالعه کنید، در استفاده موثر از زمان شما کلیدی است، حتی اگر قصد ندارید به دنبال مدرک رسمی کامل در طراحی وب سایت باشید. در آموزش طراحی وب سایت رایگان واد شوید. اینها به تنهایی هیچ کس را به یک طراح طراحی وب سایت تمام عیار تبدیل نمی کنند، اما می توانند شما را با موضوعات مهم آشنا کنند و یک دید کلی به شما ارائه دهند. ابزارهای طراحی وب سایت UI مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشید - این آموزش ها در حال الهام بخشیدن به شما هستند. آموزش طراحی وب سایت برای یادگیری 1. فرآیند طراحی وب سایت UX: نحوه ترسیم Wireframes این آموزش مختصر اما شیرین طراحی وب سایت، مقدمه ای فوق العاده برای ترسیم ساختار ساده یک محصول دیجیتال است. که توسط بن برنز به ما ارائه شده است، نحوه ترسیم وایرفریم ها به خوبی کار می کند تا به مبتدیان ایده ای از عوامل مرتبط در ایجاد یک چیدمان خوب و نحوه ورود طراحی UX طراحی وب سایت به pl بدهد.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

طراحی وب سایت ریسپانسیو به ایجاد تجربه کاربری یکپارچه در تمامی پلتفرم ها و دستگاه ها کمک می کند. در اینجا 5 روش برتر و 30 نمونه طراحی وب سایت واکنش گرا آورده شده است. طراحی وب سایت ریسپانسیو باید رویه استانداردی برای طراحان UX طراحی وب سایت باشد. طراحی وب سایت تجربیات کاربری عالی برای کاربران به این معنی است که باید تجربه‌ ای بی‌ نظیر ارائه دهید که نیازهای آن‌ها را برآورده کند – و این نیازها بسته به دستگاهی که استفاده می‌کنند می‌تواند تغییر کند. به همین دلیل است که ذهن خود را در مورد همه چیز طراحی وب سایت واکنشگرا می تواند الهام بخش شما برای ایجاد طرح های طراحی وب سایت بهتر برای افرادی که بیشترین اهمیت را دارند: کاربران طراحی وب سایت شما. ما قصد داریم 30 نمونه طراحی وب سایت واکنش گرا بسیار جذاب را اجرا کنیم تا بتوانید برای شروع ساخت نمونه های اولیه طراحی وب سایت خود الهام بگیرید. ما همچنین در هنگام طراحی وب سایت آنها با ابزار نمونه سازی شما، برخی از بهترین روش ها را بررسی خواهیم کرد. فهرست مطالب طراحی وب سایت ریسپانسیو چیست؟ طراحی وب سایت پاسخگو: 5 روش برتر 30- نمونه طراحی وب سایت واکنش گرا

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی وب سایت

با ظهور تلفن همراه و اتصال قوی به اینترنت، استفاده از تلفن همراه به شدت افزایش یافته است. طبق گزارشی از اداره تحقیقات Statista، تعداد کاربران تلفن همراه در سراسر جهان امسال به بیش از 3.8 میلیارد خواهد رسید. این نشان می دهد که چگونه استفاده از تلفن همراه به طور تصاعدی در حال افزایش است. با استفاده از تلفن های همراه، برنامه های بیشتری برای اهداف مختلف توسعه و طراحی می شوند. این به کسب و کارها بینشی نسبت به افزایش نیاز به برنامه های تلفن همراه می دهد. این برنامه ها شامل برنامه ناوبری، برنامه های رسانه های اجتماعی، برنامه های چت، برنامه های خواندن، برنامه های بهره وری و بسیاری دیگر می شود. بنابراین برای کسب و کارها ضروری است که به شدت روی دستورالعمل های طراحی اپلیکیشن موبایل سرمایه گذاری و تمرکز کنند. دستورالعمل طراحی UX طراحی وب سایت اپلیکیشن موبایل شامل همه چیزهایی است که تعامل کاربر بر آن استوار است. به عنوان مثال، طراحی اپلیکیشن موبایل شامل ترکیب همکار، طرح ‌بندی و طراحی برنامه، طراحی UI/UX طراحی وب سایت، فرم‌های ثبت نام و ورودی، فونت‌ها و موارد دیگر است. به گفته استیو جابز، "طراحی فقط به ظاهر یا احساس آن نیست، طراحی نحوه عملکرد آن است." اگر کسب‌ وکار شما به توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل می‌پردازد، پس لازم است که برنامه‌های توسعه ‌یافته تجربه کاربری عالی و طراحی خیره‌ کننده را ارائه دهند. اینها ممکن است به شما در توسعه و درک نحوه طراحی یک برنامه تلفن همراه کمک کنند که فوراً موفق باشد: 1. برنامه خود را تعریف کنید: کاربر تصمیم می گیرد برنامه تلفن همراه شما را از فروشگاه برنامه دانلود کند. همانطور که او پس از نصب برنامه تلفن همراه را راه اندازی می کند، صفحه هایی را ارائه دهید که ویژگی ها و عملکرد برنامه تلفن همراه شما را توضیح می دهد. همچنین با صفحه نمایش نحوه استفاده از برنامه را توضیح دهید. شما می توانید حداکثر چهار یا پنج صفحه نمایش طراحی کنید تا برنامه را برای کاربران توضیح دهید. اطمینان حاصل کنید که توضیحات کوتاه و دقیق با تصاویر استفاده شده برای توضیح است.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

تجربه کاربری برای موفقیت هر محصول یا خدماتی حیاتی است و طراحی وب سایت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. داشتن یک حضور آنلاین خوب به اندازه داشتن یک فروشگاه تمیز و مرتب مهم است. طراحی وب سایت یک کسب و کار چهره آن است. امروزه، کاربران در مورد طراحی وب سایت دانا هستند و انتظار سطح خاصی از پیچیدگی را دارند. همانطور که این نوار بالاتر می رود، بسیاری از مشاغل، به ویژه مشاغل کوچک، ممکن است تحت تأثیر انتظارات برای ارائه یک طراحی وب سایت UX با طراحی خوب احساس کنند. با این حال، بهبود تجربه کاربری آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست و حتی یک تلاش کوچک می تواند به یک مزیت بزرگ تبدیل شود. مشاور طراحی وب سایت اشاره کرده است که افزایش تجربه کاربر می تواند منجر به رتبه بندی جستجوی بهتر، مشتریان بیشتر کسب و کار و افزایش درآمد شود. در پست بعدی، با بحث در مورد پنج مرحله کلیدی که به بهبود UX هر طراحی وب سایتی کمک می کند، به شما کمک می کنیم تا شروع کنید. 1. ارائه محتوای جذاب در طراحی وب سایت ارائه محتوای جذاب کلید یک UX طراحی وب سایت خوب است. امروزه بازدیدکنندگان طراحی وب سایت چیزی بیش از خرید می خواهند. آنها یک تجربه می خواهند یک راه عالی برای رسیدن به این هدف، اتخاذ یک استراتژی محتوای جذاب است. استراتژی‌های محتوای مؤثر بر بیان داستان یک برند با هدف برقراری ارتباط بین یک کسب ‌وکار و مشتری تمرکز دارد. با استراتژی مناسب، محتوا می تواند در هر قالبی مانند پست وبلاگ، وبلاگ یا حتی یک طراحی وب سایت جداگانه ارائه شود. استفاده از محتوا برای ایجاد هویت برند کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان بالقوه اطلاعات بیشتری در مورد اینکه از چه کسی خرید می کنند، دارند. آشنایی باعث افزایش اعتماد می شود. 82 درصد از مصرف‌ کنندگان پس از خواندن محتوای سفارشی به یک کسب‌ وکار بیشتر اعتماد می‌کنند. 2. از Layout در طراحی وب سایت به صورت استراتژیک استفاده کنید وقتی صحبت از سبک‌ ها به میان می ‌آید، بروتالیسم در سال 2022 همچنان در حال افزایش است. Brutalism شامل رویکردی خام و مینیملیستی برای چیدمان ‌ها با تمرکز بر تجربه کاربر است. از طرف دیگر، یک طراحی وب سایت زیبا و هنری می ‌تواند راه طولانی در تثبیت برند شما به عنوان یک رهبر در بازار و یک ریسک ‌پذیر واقعی داشته باشد. اگر می‌ خواهید محافظه ‌کارتر باشید، فکر کردن در مورد اینکه چگونه یک چیدمان می‌تواند به بازدیدکننده طراحی وب سایت کمک کند اطلاعات ارائه‌ شده را درک کند، راهی است که می‌توانید پیش بروید. روندهای دیگری که ظاهر شده اند مینیمالیسم و چیدمان های شبکه شکسته هستند. این روندها همچنین اهمیت کاهش بی نظمی را برجسته می کند، که بعداً در متن با جزئیات بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت از زمان اختراع طراحی وب سایت جهانی بسیار تغییر کرده است و سال 2021 قرار است انقلاب جدیدی در طراحی وب سایت به ارمغان بیاورد. روندهای جدید بر اساس سادگی، طراحی های بی نظم و از نظر بصری خیره کننده است. قبل از اینکه شروع به طراحی مجدد یک طراحی وب سایت قدیمی یا توسعه یک طراحی وب سایت جدید کنید، باید از آخرین روند طراحی آگاه باشید. بنابراین، در پست وبلاگ، تمام آخرین روند طراحی وب سایت برای سال 2021 و بعد از آن را توضیح می دهیم

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

فونت های گوگل یک منبع رایگان شگفت انگیز است. درباره نحوه کارکرد آن بیاموزید و 30 تا از بهترین فونت گوگل ما را برای طراحی وب سایت خود ببینید. شکی نیست که فونت های طراحی وب سایت یک موضوع داغ هستند. به نظر می رسد که پس از چندین دهه اصرار، جهان بالاخره به چیزهایی که طراحان طراحی وب سایت انجام می دهند می بیند: تایپوگرافی مهم است، و مهم است که آن را به درستی انجام دهیم. اگر بخشی از یک سازمان بزرگ هستید، احتمالاً میتوانید از پس هزینه‌ های ایجاد تایپ ‌فیس خود برآیید - به نظر می ‌رسد که این روزها هر کسی فونت خاص خود را دارد. اما اگر در حال شروع کار هستید، منابعی مانند فونت های گوگل یک راه ایده آل برای ایجاد نام تجاری، ارائه کپی و حتی سرعت بخشیدن به طراحی وب سایت شما هستند. چرا فونت ها اینقدر مهم هستند؟ وقتی در حال طراحی وب سایت هستید، می توان به راحتی به فونت های پیش فرض طراحی وب سایت اکتفا کرد و روی تصمیمات به ظاهر مهم تر تمرکز کرد. با این حال، نه تنها این یک اشتباه است، بلکه قدرت فونت ها و مزایایی که می توانند برای طراحی وب سایت شما به ارمغان بیاورند را از دست خواهید داد. در ابزار نمونه سازی شما، دیدن فونت نهایی با شکوه تمام می تواند نور جدیدی بر محصول طراحی وب سایت شما بیافزاید. در اینجا چند نمونه از چگونگی انتخاب فونت های مناسب می تواند برای طراحی وب سایت شما مفید باشد.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

طرح‌ بندی‌ها می توانند یک طراحی وب‌ سایت را ایجاد یا خراب کنند. آنها چشم را هدایت می کنند، فضا را اختصاص می دهند و عملکرد را دیکته می کنند. بیایید ببینیم چگونه طرح ‌بندی‌های کارآمد و کاربردی برای طراحی وب سایت ایجاد کنیم! طرح ‌بندی طراحی وب سایت اغلب با نقشه‌ های یک خانه یا استخوان‌ های یک طراحی وب سایت مقایسه می‌شود – و به نوعی هم همینطور است. این چیدمان به دقت توسط طراحان طراحی وب سایت برنامه ریزی شده است تا نه تنها به یک هدف دست یابید بلکه محتوا را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. پس چگونه طراحان طرح های چیدمان در طراحی وب سایت را ایجاد می کنند؟ چه عناصر مختلفی را باید در نظر بگیرند؟ آیا چیدمان ربطی به قابلیت استفاده محصول در طراحی وب سایت دارد؟ آیا این موضوع در طرح‌ بندی منعکس می‌شود در حالی که هنوز در ابزار طراحی UI طراحی وب سایت است؟ بیایید چند لحظه به برخی از اصول اولیه برای ایجاد یک طرح طراحی وب سایت که می تواند ستونی برای محصول شما باشد، مرور کنیم! فهرست مطالب در طراحی وب سایت چرا طرح بندی طراحی وب سایت مهم است؟ عوامل مهم در چیدمان طراحی وب سایت طرح‌ بندی‌های رایج طراحی وب سایت چرا طراحی وب سایت خوب برای طراحان طراحی وب سایت مهم است؟

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

ASP.NET Development ترکیبی ایده ‌آل از مدل‌ های توسعه طراحی وب سایت را ارائه میدهد که شامل تمام خدمات مورد نیاز برای ساخت برنامه ‌های کاربردی طراحی وب سایت قوی درجه یک سازمانی است. علیرغم این واقعیت که توسعه دهندگان طراحی وب سایت هنگام انتخاب فریمورک برای کار با آن گزینه های مختلفی دارند، به نظر می رسد ASP.NET MVC همیشه در صدر قرار دارد. برای بخش بزرگی از توسعه دهندگان طراحی وب سایت ، این چارچوب ترجیح داده شده است. علیرغم این واقعیت که ASP.NET بیش از 10 سال است که حضور دارد، ما شاهد پیشرفت های گسترده ای در چارچوب هستیم. :ASP.NET Core MVCیک چارچوب مدرن و متن باز ASP.NET Core MVC 6 ASP.NET Core MVC 6 است. توجه داشته باشید که ASP.NET Core MVC در رابطه با ASP.NET MVC متمایز است به طوری که آخرین مورد فقط برای توسعه برنامه هایی استفاده می شود که به اجرا در داخل پلتفرم ویندوز ادامه دهید. ASP.NET Core یک بازسازی اساسی از ASP.NET 4.x با تغییرات معماری است که با رویکردهای توسعه طراحی وب سایت امروزی ترکیب شده و چارچوبی نازک تر و ماژولار را به ارمغان می آورد. این یک معماری توسعه متن باز و چند پلتفرمی است که می تواند برای استقرار در فضای ابری یا داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()